| Реєстрація | Вхід | RSS
П`ятниця, 29.05.2020, 02:02
Меню сайту
Погода
Пошук
Категорії розділу
Нормативні документи [14]
Зовнішнє незалежне оцінювання [54]
Плани учбової роботи [13]
Корисні посилання [1]
Державна підсумкова атестація [16]

Каталог статей

Головна » Статті » Корисна інформація » Державна підсумкова атестація

Державна підсумкова атестація у початковій школі (4 кл)

Державна підсумкова атестація у початковій школі

У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мова і читання) та математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).

Підсумкова робота з української мови (мови навчання) проводиться з метою перевірити мовленнєві уміння учнів будувати речення, зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за допомогою різних мовних засобів, практично застосовувати мовні знання з фонетики, лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів із зазначеного предмета.

Учні виконують вісім завдань різного рівня складності, серед яких п’ять тестових завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді, два відкритих завдання, виконання яких передбачає коротку письмову відповідь, і одне творче — зв’язне висловлювання (5–7 речень) на задану тему.

Кожне правильно виконане тестове завдання закритого типу оцінюється в один бал, кожне відкрите завдання — двома балами (у разі, якщо таке завдання виконане частково, учні одержують один бал), творче завдання — трьома балами: 1 бал — за зміст висловлювання; 1 бал — за грамотність (враховуються орфограми, передбачені навчальними програмами початкової школи); 1 бал — за висловлення власної думки.

Підсумкові контрольні роботи з російської мови (мови навчання) укладені за аналогією з підсумковими роботами з української мови. У загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням польською, молдовською, кримськотатарською, угорською, болгарською, румунською мовами рекомендуємо проводити підсумкові контрольні роботи з української мови та з мови навчання у формі диктанту.

Підсумкова контрольна робота з читання (мова навчання) спрямована на перевірку розуміння учнями змісту прочитаного тексту; обізнаності з колом дитячого читання, доступного цьому вікові; володіння літературознавчими поняттями на елементарному рівні; умінь узагальнювати зміст прочитаного (розкривати головну думку); практичних умінь роботи над текстами різних жанрів (казкою, оповіданням, віршем, байкою, легендою); умінь виконувати творчі завдання на основі прочитаного, висловлювати власну думку з приводу прочитаного.

Робота складається з тексту для самостійного читання та восьми письмових завдань, п’ять із яких — тестові завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді, два — завдання відкритого типу з короткою відповіддю (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності тощо) і одне творче завдання з розгорнутою відповіддю.

Підсумкові контрольні роботи з читання українською мовою у загальноосвітніх навчальних закладах з російською мовою навчання мають таку ж структуру. Контрольні роботи з читання українською мовою та з читання (мова навчання) у загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням польською, молдовською, кримськотатарською, угорською, болгарською, румунською мовами можуть укладати методичні об’єднання вчителів початкових класів за такою ж структурою відповідно до програмових вимог.

Усі завдання учні розпочинають виконувати після прочитання тексту.

Тестові завдання закритого типу оцінюються 1 балом. Завдання відкритого типу — у межах 2 балів за кожне (частково виконане завдання оцінюється 1 балом). Творчі завдання оцінюються 3 балами з урахуванням змісту викладу, висловлення власної думки, використання засобів виразності мови.

Бали за роботу з читання виставляються без урахування помилок за грамотність.

Підсумкова контрольна робота з математики проводиться у вигляді комбінованої контрольної роботи або роботи, укладеної з тестових завдань різної форми.

Комбінована контрольна робота містить вирази з багатоцифровими числами на визначення порядку дій (з дужками чи без дужок); складені задачі; завдання на порівняння, перетворення одних величин в інші; завдання на знаходження частини від числа; завдання на застосування геометричного матеріалу тощо.

Робота тестового характеру містить 12 завдань. Серед них — завдання таких видів: закриті з вибором однієї правильної відповіді; відкриті на доповнення; відкриті з вільним викладом відповіді.

Особливостями оцінювання підсумкових контрольних робіт із завданнями тестового характеру є такі: 12 балів ставиться, якщо всю роботу виконано правильно; 10–11 балів — якщо виконано правильно не менше 11 завдань, або виконано всю роботу, проте допущено 1–2 помилки у завданнях закритого типу; 7–9 балів ставиться, якщо виконано 8–9 завдань, у тому числі завдання змістової лінії «Задачі»; 4–6 балів — якщо виконано 6–7 завдань закритого типу; 2–3 бали — якщо правильно виконано 3–4 завдання закритого типу або 1–2 завдання закритого типу, у тому числі, задача.

Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт сформовано відповідно до вимог, викладених у Програмах для 1–4 класів середньої загальноосвітньої школи (К.: Початкова школа, 2006).

Тексти підсумкових контрольних робіт визначаються за збірниками підсумкових контрольних робіт для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендованих Міністерством освіти і науки України:

Державна підсумкова атестація. Підсумкові контрольні роботи з математики. 4 клас. Укл. Барна М.М., Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Е. Підсумкові контрольні роботи з математики. 4 клас. 2009, 2010;

Державна підсумкова атестація. Підсумкові контрольні роботи з української мови для шкіл з українською мовою навчання. 4 клас. Укл. Вашуленко М.С., Пономарьова К.І. 2009, 2010;

Державна підсумкова атестація. Підсумкові контрольні роботи з читання для шкіл з українською мовою навчання. 4 клас. Укл. Вашуленко О.В., Третяк О.П., Копликова Т.К., Чернецька О.Г. 2009, 2010;

Державна підсумкова атестація. Підсумкові контрольні роботи з української мови для шкіл з російською мовою навчання. 4 клас. Укл. Шереметьєва Н.М., Мартиненко Т.Г. 2009, 2010;

Державна підсумкова атестація. Підсумкові контрольні роботи з читання українською мовою для шкіл з російською мовою навчання. 4 клас. Укл. Астахова Т.К., Гайдученко Т.Л. 2009, 2010;

Державна підсумкова атестація. Підсумкові контрольні роботи з читання для шкіл з російською мовою навчання. 4 клас. Укл. Новикова Т.Г., Смаковська Т.В. 2009, 2010;

Державна підсумкова атестація. Підсумкові контрольні роботи з російської мови для шкіл з російською мовою навчання 4 клас. Укл. Лаптєва Л.І., Лунько Н.І. 2009, 2010.

На проведення кожної роботи відводиться 1 академічна година.

Підсумкові контрольні роботи виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривалі перебування на лікуванні, беруть участь у спортивних змаганнях, переїздах в інші місця проживання, природні катаклізми) не можуть брати участь у написанні підсумкових контрольних робіт. У такому разі оцінки за державну підсумкову атестацію виставляються цим учням за результатами семестрового оцінювання.

Додаткові види перевірних робіт у 4-х класах не проводяться.

З навчальних предметів, які підлягають державній підсумковій атестації, при виставленні річної оцінки  враховуються також результати підсумкових контрольних робіт.  

Категорія: Державна підсумкова атестація | Додав: Kav (15.02.2010)
Переглядів: 3858
Форма входу
Випадкове фото
Оголошення
Тиждень наук

Увага
з 11.03.2019 по 15.03.2019 р. у школі пройде
ТИЖДЕНЬ суспільно - гуманітарних наук
Запрошуємо прийняти участь всіх учнів.

[06.03.2019] Читати далі
Тиждень наук

Увага
з 11.04.2019 по 15.04.2019 р. у школі пройде
ТИЖДЕНЬ природничо – математичних наук.
Запрошуємо прийняти участь всіх учнів.

[04.03.2019] Читати далі
"Перлина" проводить набір у всі класи н...

Набір у класи 2019-2020
•  працюємо у режимі з 9-00 до 17-00
•  до 17 учнів в класі
•  найкращі педагоги, справжні фахівці своєї справи
•  домашні завдання виконуються в школі
•  якісне харчування
•  теріторія під охороною
•  основне завдання школи – розвиток здібностей кожної дитини

Чекаємо Вас і Ваших дітей!

м.Черкаси, вул. Юрія Іллєнка (Горького), 9/1
т. (0472) 72-27-81

[01.01.2019] Читати далі
Партнери

Міністерство освіти і науки України

Український центр оцінювання якості освіти

Головне управління освіти і науки Черкаської ОДА

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

Департамент освіти та гуманітарної політики м. Черкаси

Черкаській міській методичний кабінет

Сайт вчителів української мови та літератури

Друзі сайту
Все о детях – портал для родителей и детей.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

"Перлина" © 2020
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються у відповідності із законодавством України, в тому числі, про авторське право і суміжні права.
Використання матерiалiв дозволяється за умови посилання на perlyna.at.ua.