| Реєстрація | Вхід | RSS
Четвер, 04.06.2020, 17:25
Меню сайту
Погода
Архів записів
Пошук
Головна » 2011 » Травень » 18 » Міністерством освіти затверджено критерії оцінювання учнів українських шкіл
Міністерством освіти затверджено критерії оцінювання учнів українських шкіл
23:07
Міністерством освіти і науки затверджено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, якими передбачена можливість рейтингової системи та впровадження портфоліо учня

Про це йдеться у відповідному наказі освітнього відомства.

Затвердженими критеріями оцінювання визначені загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та встановлена відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів і показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

Слід зазначити, що затверджені критерії зберігають концептуальні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності. Затвердженим документом збережено базові складові оцінювання школярів, зокрема: рівні навчальних досягнень (компетентностей) учнів, дванадцятибальна шкала оцінювання, сприяння розвитку учня у процесі навчання та можливості поліпшення учнями особистих навчальних досягнень.

Критерії оцінювання реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній та високий.

За визначеними міністерством освіти критеріями оцінювання, має здійснюватись вивчення результатів навчальної діяльності учнів на уроках і вдома.

При визначенні рівня навчальних досягнень учнів ураховуються характеристики відповіді учнів, якість знань, сформованість загальнонавчальних і предметних умінь і навичок, рівень володіння розумовими операціями, самостійність оцінних суджень школярів тощо.

Обов'язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів із предметів інваріантної складової робочого навчального плану закладу.

У першому класі дається лише словесна характеристика навчальних компетентностей учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється за 12-бальною системою (шкалою) та його результати позначаються цифрами від 1 до 12.

За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика навчальних досягнень учнів другого класу.

Головною відзнакою оновлених критеріїв оцінювання школярів є передбачена можливість навчальних закладів використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевими органами управління освітою.

До інших систем оцінювання, запропонованих розробниками критеріїв, може відноситись рейтингова система, що має сприяти формуванню ключових компетентностей школярів. Однак слід зазначити, що при цьому оцінки з навчальних предметів за семестри та рік, а також результати державної підсумкової атестації переводяться в чинну 12-ти бальну шкалу.

За задумом розробників критеріїв, рейтингова система має створити можливості для підвищення мотивації учнів до самонавчання та самооцінювання, розширення можливості в індивідуальній підготовленості учнів, підвищення об'єктивності оцінювання не лише протягом навчального року, а й за весь період навчання.

Також рейтингова система покликана сприяти більшої градації значущості балів, що отримують учні за виконання різних видів навчальних робіт, таких як: самостійна робота, підсумкова робота, творча робота, участь у олімпіадах, виставках, конкурсах творчих робіт, науково-дослідні й художні проекти, діяльність у органах учнівського самоврядування, у соціально-корисних проектах тощо.

З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів, школа може використовувати учнівські портфоліо, як фіксацію позитивних зрушень у навчальних досягненнях.

Портфоліо передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати й організовувати власну навчальну діяльність, а також накопичення різних видів робіт, що засвідчують рух у індивідуальному розвитку, активну участь у інтеграції кількісних і якісних оцінок, підвищення ролі особистої самооцінки.

Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо, форми подання матеріалу, спланованість оцінного процесу, елементи самооцінки з боку учня тощо, зазначено в документі.

Впровадження рейтингової системи оцінювання та методу оцінювання – портфоліо, має здійснюватись школами з урахуванням рекомендацій МОНмолодьспорту.
Переглядів: 478 | Додав: Kav
Форма входу
Випадкове фото
Оголошення
Тиждень наук

Увага
з 11.03.2019 по 15.03.2019 р. у школі пройде
ТИЖДЕНЬ суспільно - гуманітарних наук
Запрошуємо прийняти участь всіх учнів.

[06.03.2019] Читати далі
Тиждень наук

Увага
з 11.04.2019 по 15.04.2019 р. у школі пройде
ТИЖДЕНЬ природничо – математичних наук.
Запрошуємо прийняти участь всіх учнів.

[04.03.2019] Читати далі
"Перлина" проводить набір у всі класи н...

Набір у класи 2019-2020
•  працюємо у режимі з 9-00 до 17-00
•  до 17 учнів в класі
•  найкращі педагоги, справжні фахівці своєї справи
•  домашні завдання виконуються в школі
•  якісне харчування
•  теріторія під охороною
•  основне завдання школи – розвиток здібностей кожної дитини

Чекаємо Вас і Ваших дітей!

м.Черкаси, вул. Юрія Іллєнка (Горького), 9/1
т. (0472) 72-27-81

[01.01.2019] Читати далі
Партнери

Міністерство освіти і науки України

Український центр оцінювання якості освіти

Головне управління освіти і науки Черкаської ОДА

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти

Департамент освіти та гуманітарної політики м. Черкаси

Черкаській міській методичний кабінет

Сайт вчителів української мови та літератури

Друзі сайту
Все о детях – портал для родителей и детей.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

"Перлина" © 2020
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються у відповідності із законодавством України, в тому числі, про авторське право і суміжні права.
Використання матерiалiв дозволяється за умови посилання на perlyna.at.ua.